אם אתם מאמינים לפרסומות בטלוויזיה, הרי שהיום קיימות בשוק לא מעט משחות שיניים שמבטיחות לכם "הלבנת שיניים תוך שבועיים". אם אתם לא מאמינים לפרסומות, ורכשתם משחת שיניים שכזו כדי לבדוק בעצמכם, אין צורך לספר לכם שכל אותן משחות אולי מאוד מועילות לבריאות השן, שומרות על הלובן שלה ומגינות עליה, ואולי אפילו מונעות הידרדרות נוספת במקרה שהשיניים כבר נגועות בכתמים כאלה ואחרים, אבל להלבין שיניים, מה לעשות, הן לא מלבינות.
עד שימציאו משחת שיניים שבאמת תצליח להלבין שיניים, הלבנת שיניים תישאר כנראה נחלתם של רופאי שיניים, וטיפולים שמצריכים קצת יותר מאשר צחצוח יומי. אלא שגם בתחום הלבנת השיניים הטכנולוגיה נרתמת לשירותנו, והבשורה החדשה היא שכיום הלבנת שיניים אפילו אינה מחייבת טיפולים במרפאת שיניים, אלא יכולה להיעשות בבית, בהתאם לזמנים של כל אחד מאיתנו, ובאופן הדרגתי ובטוח.

הלבנת שיניים ביתית נעשית באמצעות התאמה של קשתיות שקופות המורכבות על גבי השיניים, בשילוב של ג'ל הלבנה שאותו יש למרוח מדי לילה לפני השינה על השיניים. הקשתיות המדוברות מיוצרות במעבדה באופן אישי עבור כל מטופל, על בסיס מידות שלוקח רופא שיניים (כן, מה לעשות, תצטרכו בכל זאת להגיע כמה פעמים למרפאת השיניים שלכם, למרות שיתר הטיפול ייעשה בבית). לפני תחילת הטיפול חשוב גם לעבור אצל שיננית, ולנקות את השיניים מאבנית, כדי להבטיח את הצלחת הלבנת השיניים הביתית. את הקשתיות שתקבלו תתבקשו להרכיב על גבי השיניים מדי לילה, לאחר צחצוח השיניים, וכבר לאחר שבוע תוכלו להבחין בתוצאות ובגוון הלבן יותר של השיניים. לפעמים לא תזדקקו לטיפול יותר מאשר שלושה או ארבעה לילות, ולכל היותר תתבקשו להמשיך בטיפול כשבועיים.

גם במהלך הטיפול תצטרכו, כן – ניחשתם נכון, להגיע שוב אל רופא השיניים שלכם, כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול ומידת ההלבנה של השיניים, וכדי להחליט כמה זמן עליכם עוד להמשיך בטיפול עד לתוצאות המיטביות. גם אם בסופו של דבר תבקרו פעמיים או שלוש אצל הרופא, זה עדיין מחיר פעוט לשלם עבור טיפול ביתי, קל, נטול כאבים, שיעניק לכם בסופו חיוך לבן ובוהק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *