עיבוי שפתיים באופן טבעי ללא ניתוח

בדומה לאיברים ואזורים נוספים בפנים שלנו, ככל שהזמן עובר גם השפתיים נוטות ״לאבד״ מנפחן הטבעי, להתכווץ ואף לעתים מעט לצנוח. אין מה לומר, הזמן עושה את שלו והשאלה אותה עלינו לשאול היא איזה פתרון טבעי קיים למי שרוצה להשיב את החיוניות לשפתיו מבלי לשכב תחת סכין המנתחים.

ובכן, טיפול עיבוי שפתיים עשוי להחזיר להן את המראה הצעיר, לשנות מעט את הצורה ולהחזיר את תחושת המלאות הזו שאנו מחפשים. במאמר הבא נתאר לכם את הטיפול עצמו, נסביר על ההליך, למי זה מתאים ונספק מידע מקצועי נוסף שיסייע לכם להבין את התחום קצת יותר לעומק.עיבוי שפתיים ללא ניתוח

למי מתאים טיפול לעיבוי שפתיים?

למעשה, אין זה הכרחי לעבור גיל מסוים רק בכדי לבצע את הטיפול ולהרגיש טוב יותר עם עצמנו. יש גם צעירים שלא אוהבים את הצורה של השפתיים שלהם או לא מסופקים מהעובי הטבעי איתו נולדו. כמובן שיש גם את האוכלוסייה היותר בוגרת אשר ברוב המקרים פונה לטיפול במטרה להחזיר את הנפח, שכאמור אבד. ברוב המקרים נשים צעירות עם מראה שפתיים דקות או נשים בוגרות עם קמטוטים מסביב לאזור השפתיים, הן אלו שפונות במטרה לקבל את הטיפול.

יחד עם זאת, בשנים האחרונות גם גברים נוטים לפנות לטיפול במטרה לתת לחות לשפתיים ולשפר את המראה הכללי.

איך מתבצע הטיפול בפועל?

ובכן, בדומה לטיפולי מילוי אחרים, מדובר בהזרקה של חומר הנקרא חומצה היאלרונית. מדובר בחומר דמוי ג’ל שמיוצר באופן טבעי בגוף שלנו וככל שהזמן עובר, כמותה יורדת, מה שכמובן משפיעה על תהליך ההזדקנות הטבעי של העור. את הטיפול מבצעים בעזרת מחט או בעזרת קנולה הנחשבת לפחות טראומטית.

חשוב להדגיש כי מדובר בחומר טבעי אותו הגוף שלנו מייצר בעצמו ולכן היתרון הבולט של הטיפול הזה בא לידי ביטוי בכך שהעור ״מקבל״ וסופח את החומר בקלות. כמובן שאת הטיפול עצמו מבצעים בהזרקה מקומית בשל העובדה שמדובר באזור עדין ורגיש מאוד.

האם הטיפול הפיך?

אחת השאלות הפופולאריות שעולות בהקשר של טיפול לעיבוי שפתיים באמצעות הזרקה של חומצה היאלרונית, היא האם ניתן לשנות את תוצאותיו במקרה של חוסר שביעות רצון מצד המטופל או המטופלת?. למעשה, כאשר מדובר בחומצה היאלרונית המוזרקת אל תוך העור, כמעט תמיד מדובר בתוצאה הפיכה. מצד אחד, תמיד ניתן יהיה לשנות את הצורה או העובי במידה ואין אנו שבעים רצון מתוצאת הטיפול, אך מצד שני בואו לא נשכח שמדובר בפונקציה של כסף. לכן, מומלץ לבצע מחקר קצר ולבחור ברופא מקצועי, מיומן המתמקצע בתחום זה באופן ספציפי.

מה עוד ניתן לעשות בעזרת טיפול טבעי זה?

פרט למילוי השפתיים ניתן גם לבצע עיבוד של השפתיים, לשנות א-סימטריה של השפתיים, שכן לא נולדנו שווים במאת האחוזים בשני הצדדים של הגוף והפנים, ניתן גם לשנות את המסגרת או להבליט אזורים מסוימים. בנוסף ניתן לעשות טיפולי פנים או טיפולי אסתטיקה נוספים במקביל להליך העיבוי.

כמה זמן מחזיקה התוצאה של טיפול טבעי זה?

בהשוואה להזרקות אותן אנו מבצעים באזורים בפנים כמו למשל בסנטר, במצח או בלחיים, התוצאה של עיבוי או שינוי צורת השפתיים נוטה להחזיק בממוצע בין 4-6 חודשים, כאשר מילויים באזורים אחרים, נוטים להחזיק מעט יותר. לאחר תקופה זו, החומר ייספג בגוף והשפעתו תתפוגג.

ומה לגבי סיכונים?

טיפול זה באחוז גבוה של המקרים אינו גורם לסיבוכים, אך מכיון ועובדים עם מחט, תמיד יש סיכוי לשטף דם. כן חשוב מאוד שהחומר עצמו יהיה בטוח, מאושר על ידי משרד הבריאות, איכותי ואז לא צפויים סיבוכים כלשהם.